3864 تماس مزاحمت تلفنی با اورژانس تهران در یک هفته

3864 تماس مزاحمت تلفنی با اورژانس تهران در یک هفته

به گزارش آزمایشگاه رادین سرپرست مرکز اورژانس تهران از ثبت ۱۵ هزار و ۷۸۹ مأموریت طی هفته گذشته در مرکز اورژانس تهران اطلاع داد و اظهار داشت: ۳۸۶۴ تماس مزاحم با این مرکز به ثبت رسید که این میزان نسبت به هفته گذشته ۱۰۰۰ تماس مزاحم بیشتر بوده است.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از خبرگزاری ایرنا، یحیی صالح طبری درباره حوادث هفته گذشته (۱۹ تا ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰) عنوان کرد: در این زمان در مجموع ۱۵ هزارو ۷۸۹ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران به ثبت رسید که به دنبال این مأموریت ها چهار هزار و ۲۷۷ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۱هزارو ۵۱۲ مورد هم در محل از خدمات اورژانس بهره مند شدند.
وی افزود: در این زمان ۴۸ هزارو ۳۸۹ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد، ۳۸۶۴ مورد تماسهای مزاحم با این مرکز بوده است. اورژانس تهران نسبت به هفته گذشته ۱۰۰۰ تماس مزاحمت بیشتر دریافت کرده است.


طبری اضافه کرد: از مجموع مأموریت های ثبت شده در هفته گذشته، ۲ هزار و ۲۷۴ مورد حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۲۴۵ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.
وی توضیح داد: در این بازه زمانی ۱۵ نفر هم گرفتار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کرده همینطور اورژانس هوایی چهار سورتی پرواز داشته است.


منبع:

1401/02/04
09:01:54
5.0 / 5
781
تگهای خبر: خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
آزمایشگاه رادین