۲۵۱۶ مبتلاشدن و ۶۳ فوتی جدید كرونا در كشور

۲۵۱۶ مبتلاشدن و ۶۳ فوتی جدید كرونا در كشور

به گزارش آزمایشگاه رادین سخنگوی وزارت بهداشت در توضیح آخرین موارد بروز كووید-19 در كشور اظهار داشت: با شناسایی 2516 مورد جدید این بیماری طی 24 ساعت گذشته، مجموع مبتلایان كووید19 در كشور به 151466 نفر رسید.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ و برمبنای معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
به گفته وی، از بین مبتلایان جدید، ۵۱۱ مورد بستری و ۲ هزار و ۵ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. بدین سان مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت همین طور اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خودرا از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۷ هزار و ۷۹۷ نفر رسید.
وی اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۱۸ هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.
به گفته وی، ۲۵۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
جهانپور همین طور اظهار داشت: تا کنون ۹۳۵ هزار و ۸۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر ضرورت رعایت موارد بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به ویژه هنگام حضور در اماکن عمومی، اظهار داشت: استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز است و استان های اصفهان، آذربایجان های شرقی و غربی، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در وضعیت آگهی این بیماری قرار دارند.



1399/03/11
22:43:47
5.0 / 5
2370
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
آزمایشگاه رادین