حضور ۲۰ تیم عملیاتی در مناطق زلزله زده جنوب کشور

حضور ۲۰ تیم عملیاتی در مناطق زلزله زده جنوب کشور

رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از حضور 20 تیم عملیاتی در مناطق زلزله زده استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری آگاهی داد.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از خبرگزاری ایرنا از جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور از حضور ۸۵ نیروی عملیاتی در قالب ۲۰ تیم در مناطق زلزله زده در استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری آگاهی داد و اظهار داشت: ۶۵ امدادگر از استان چهارمحال و بختیاری و ۲۰ نیروی عملیاتی از استان خوزستان بمنظور ارزیابی خسارات زلزله و امدادرسانی به لطمه دیدگان به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.
وی اضافه کرد: امدادگران با به کارگیری ۲۳ دستگاه خودروی عملیاتی (۱۶ دستگاه در استان چهارمحال و بختیاری و هفت دستگاه در استان خوزستان) ۳۱ روستا را در مناطق زلزله زده ارزیابی کرده اند.
به گفته رییس سازمان امدادو نجات جمعیت هلال احمر، ۱۰ روستا در استان چهارمحال و بختیاری ارزیابی شدند که بیشترین خسارات زلزله در حد ترک خوردگی اماکن در روستاهای چم قلعه، چمن گلی و گراب بوده است. در خوزستان نیز ۲۱ روستا ارزیابی شدند که بیشترین خسارات زلزله در روستاهای کنفه و بن موسی رخ داده است.
زلزله ای به قدرت ۵.۷ ریشتر بامداد امروز(دوشنبه) در مرز استانهای خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و لرستان بوقوع پیوست تا حالا ۱۱ مصدوم در پی داشته است.


5.0 / <5
1131
1400/07/16
14:19:21
تگهای خبر: امداد , دستگاه , هلال احمر
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
آزمایشگاه رادین