مدیرعامل شركت صنایع نساجی هلال:

6500 چادر به کمیساریای عالی پناهندگان تحویل داده شد

6500 چادر به کمیساریای عالی پناهندگان تحویل داده شد

به گزارش آزمایشگاه رادین مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران از تولید و تحویل ۶۵۰۰ چادر به کمیساریای عالی پناهندگان در مدت دو ماه اطلاع داد و اظهار داشت: به زودی نساجی هلال می تواند تمامی نیاز کشور در مورد اقلام امدادی را تأمین کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر محمدرضا امیریان اظهار داشت: در نیمه اول سال ۱۴۰۰ و پیرو تاکیدی که در هیات مدیره شرکت نساجی هلال در مورد بازاریابی خارج از مجموعه صورت گرفت، اقدامات جدیدی در این خصوص انجام شد.
وی اضافه کرد: در همین راستا توافقی با کمیساریای عالی پناهندگان صورت گرفت و آنها درخواست خرید خویش را به نساجی هلال عرضه دادند. این درخواست درمورد تأمین چادر مورد نیاز این نهاد جهت کمک به پناهجویان افغانستانی بود و در ادامه هم یک قرارداد در این خصوص منعقد شد. نساجی هلال طبق این قرارداد متعهد شد که ۶۵۰۰ تخته چادر تولید و به کمیساریای عالی پناهندگان تحویل دهد که این امر ظرف مدت ۶۰ روز محقق شد.
مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران تصریح کرد: تمامی تعهدات از جانب نساجی هلال انجام شد و محموله در سه بخش به کمیساریا تحویل داده شد. این تعامل از آن جهت حائز اهمیت بود که جنبه بین المللی داشت و به نحوی می توانست توجه های بین المللی را به سمت نساجی هلال ایران جلب نماید.
امیریان افزود: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ما توانستیم به خوبی استانداردهای لازم بین المللی را در این تولید مدنظر قرار دهیم و یک محصول باکیفیت را تحویل دهیم. این همکاری با کمیساریای عالی پناهندگان می تواند در آینده هم تداوم داشته باشد. امروز این ظرفیت در نساجی هلال احمر وجود دارد تا نیازهای کشورهای همسایه را تأمین و اقلام امدادی مورد نیاز منطقه را تولید نماید.
مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران اظهار داشت: در ده سال گذشته، برای اولین بار امروز توانسته ایم در تولید و فروش محصولات امدادی رکورد جدیدی ثبت نماییم و ۵۵ درصد محصولات تولیدی خویش را به سایر مجموعه ها به فروش برسانیم. در ۶ ماه نخست سال جاری فقط ۴۵ درصد ظرفیت نساجی هلال در اختیار هلال احمر قرار گرفته و تولید محصولات امدادی مورد نیاز جمعیت بوده است.
برنامه مدون توسعه و به روز رسانی ماشین آلات و تجهیزات شرکت صنایع نساجی هلال ظرف ۳ سال تدوین و طراحی گردیده و بر این اساس در حال حرکت هستیم که بخشی از این برنامه امسال محقق خواهد شد.

۱۳۵۲



منبع:

1400/07/18
12:25:55
5.0 / 5
1131
تگهای خبر: استاندارد , امداد , كیفیت , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
آزمایشگاه رادین