رئیس هلال احمر:

دانشجویان پرچم دار دفاع از دین و نظام هستند

دانشجویان پرچم دار دفاع از دین و نظام هستند

آزمایشگاه رادین: رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو، جوانان و دانشجویان را آینده سازان کشور توصیف کرد که در آگاه کردن جامعه برای داشتن ایرانی بهتر از قبل سهیم هستند.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از خبرگزاری ایرنا از جمعیت هلال احمر، پیر حسین کولیوند روز سه شنبه در این پیام خاطرنشان کرد: شانزدهم آذر به نام روز دانشجو نام گذاری شد تا دلاوری های دانشجویان در رسیدن به اهداف آزادی خواهانه و آرمان های استقلال طلبانه کشور، در چنین روزی از تاریخ به ما یادآوری شود.
وی اضافه کرد: جنبش دانشجویی در این روز بهای سنگینی برای بیداری و روشنگری ملت داد، ریخته شدن خون دو جوان دانشجو در مبارزه حق طلبانه ضد استعمارگران غرب در کشور، پیش از انقلاب و پس ازآن در دوران انقلاب اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی، نشان دهنده حضور همیشگی و تأثیرگذار دانشجویان در عرصه های مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و این بزرگ ترین درس برای پایبندی به حفظ اصول و ارزش های استقلال طلبانه ایران اسلامی عزیزمان است.
کولیوند افزود: جوانان دانشجو علاوه بر سنگرهای علمی و پژوهشی، شایستگی های خویش را در حرکت جهادی به خوبی نشان داده اند. جنگ ۸ ساله بارزترین نمونه آن است، دانشجویانی بودند که از خارج کشور آسایش خویش را رها کردند و برای دفاع از میهن آمدند و شهید شدند، این یعنی رسیدن به علو درجات انسانی، گذشتن از جان خود برای کوتاه کردن دست دشمنان از کشور که جز با رشادت های جوانان فداکارمان میسر نبود.
وی خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان و دانشگاهیان باید هوشیارتر از همیشه در سنگر علم و دانش مراقب توطئه های اسلام ستیزیانه غرب در دور کردن هویت دینی و اسلامی شان باشند. همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید دارند، دانشجویان باید دارای روحیه انقلابی و اسلامی باشند و بر این باورند که رسالت دانشجو سیاست ورزی نه سیاست زدگی و داشتن استقلال بدون تأثیرپذیری از جریان های خاص است، حالا دانشگاهیان در این برهه از زمان باید با پیروی از فرمایشات و تکیه به اصول و ارزش ها انقلاب در جهت پیشرفت و رسیدن به اهداف نظام اسلامی گام بردارند.
رئیس جمعیت هلال احمر افزود: جوانان و دانشجویان آینده سازان کشور هستند و نقش آنها در آگاه کردن جامعه برای داشتن ایرانی بهتر از قبل، مهم و حساس است، ما امیدواریم دانشجویان با روشنگری در جامعه و پرهیز از یاس و ناامیدی در تنگناهای اقتصادی و محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه غرب پرچم دار دفاع از دین و نظام کشور باشند.
وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با ایستادگی و پایبندی به آرمان های امام راحل و با استعانت از راهبردهای مقام معظم رهبری در جهت اعتلای کشور، آینده ای بهتر از امروز بسازیم.
کولیوند خاطرنشان کرد: دانشجویان عضو کانون های جمعیت هلال احمر علاوه بر انجام وظایف مورد توجه مقام معظم رهبری، در میدان حوادث هم جان فشانی می کنند، آنهایی که جهت کمک به همنوع خود متعهد هستند و در دو سال گذشته در پیشگیری و مقابله با کرونا حضور قابل ملاحظه ای داشتند که قابل تقدیر است. جوانانی که در غربالگری و تلقیح واکسن کرونا بعنوان بازوی توانمند دولت و نظام فعالیت داشتند و با تشکیل تیم های دادرس دانشجویی، دادرسان مردم ایران در سختی ها خواهند بود. در این روز که متعلق به همه دانشجویان است از اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر و همه دانشجویان و دانشگاهیان تشکر باردیگر دارم که با همت والایشان شبانه روز در پیشبرد اهداف والای انسانی در کشور پیشتاز هستند.



منبع:

5.0 / <5
896
1400/09/18
12:15:37
تگهای خبر: هلال احمر
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
آزمایشگاه رادین