نجات 32 نفر از حوادث جاده ای

نجات 32 نفر از حوادث جاده ای

به گزارش آزمایشگاه رادین دبیرکل جمعیت هلال احمر در مورد حوادث و سوانح ۷۲ ساعت گذشته در سطح کشور اظهار داشت: در سه روز گذشته به ۵۳۳ نفر امدادرسانی و ۳۲ نفر هم در عملیات های رهاسازی نجات داده شدند.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از خبرگزاری ایرنا از جمعیت هلال احمر، محمدحسن قوسیان مقدم در مورد حوادث ۷۲ ساعت گذشته در سطح کشور و مأموریت های هلال احمر اظهار داشت: ۲۳۶ مورد عملیات امداد و نجات طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح کشور برگزار شد که طی این مأموریت ها به ۵۳۳ نفر امدادرسانی شد.
وی اضافه کرد: در سه روز گذشته ۱۵۵ نفر از حوادث و سوانح مختلف نجات داده شدند که ۱۰۴ نفر از آنها جهت درمان تخصصی به وسیله ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال احمر در سرتاسر کشور در آمادگی کامل به سر می برند، تصریح کرد: همینطور طی ۷۲ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور به ۹۸ نفر خدمات درمانی سرپایی عرضه شده است.
قوسیان مقدم خاطرنشان کرد: ۳۲ مورد عملیات رهاسازی در سه روز گذشته در حوادث جاده ای صورت گرفته است که طی این عملیات ها ۳۲ نفر نجات داده شده و تحت درمان قرار گرفته اند. امروز آمادگی لازم در جاده های کشور و مناطق صعب العبور وجود دارد و از شهروندان درخواست می نماییم از تردد در مناطقی که شرایط جوی مناسبی ندارند، پرهیز کرده و در حین سفر هم تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.



منبع:

5.0 / <5
871
1400/09/28
12:09:42
تگهای خبر: امداد , خدمات , درمان , هلال احمر
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
آزمایشگاه رادین