آمادگی هلال احمر برای پوشش امدادی مراسم خاکسپاری پیکر ۲۵۰ شهید گم نام

آمادگی هلال احمر برای پوشش امدادی مراسم خاکسپاری پیکر ۲۵۰ شهید گم نام

به گزارش آزمایشگاه رادین رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آمادگی این سازمان برای پوشش امدادی مراسم خاکسپاری پیکر 250 شهید گم نام آگاهی داد و اظهار داشت: در این مراسم 21 استان با بهره گیری از 76 تیم عملیاتی همکاری می کنند.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از خبرگزاری ایرنا از جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در ۲۱ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان برای پوشش امدادی مراسم خاکسپاری پیکر ۲۵۰ شهید والامقام گم نام در روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰ آماده باش شده اند.
بر این اساس ۷۶ تیم عملیاتی، ۶۸۳ نفر نیرو و عوامل عملیاتی و پشتیبانی، ۷۶ دستگاه آمبولانس، ۶۱ دستگاه خودروی عملیاتی و پشتیبانی و ۱۱ دستگاه خودروی ارتباطات رادیویی به کارگیری شده و تمامی ظرفیت بالگردها و امداد هوایی آماده باش هستند.
از این تعداد ۱۵۰ شهید در استان تهران و بقیه در سراسر کشور به خاک سپرده خواهند شد.
مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا بامداد امروز از مقابل دانشگاه تهران انجام شد.
آیین وداع این شهدا که از ۲ سال قبل تا کنون تفحص شده اند نیز شب گذشته با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، محسن منصوری استاندار تهران، برخی مسئولان نظامی و لشکری، خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس و نیز شماری از مردم در مصلای امام خمینی (ره) تهران انجام شد.



منبع:

5.0 / <5
788
1400/10/18
17:13:38
تگهای خبر: امداد , دستگاه , هلال احمر
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
آزمایشگاه رادین