دبیركل جمعیت هلال احمر:

سازمان امداد و نجات پیشانی جمعیت هلال احمر است

سازمان امداد و نجات پیشانی جمعیت هلال احمر است

به گزارش آزمایشگاه رادین دبیر کل جمعیت هلال احمر در جمع امدادگران و مدیران سازمان امداد و نجات ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جمعیت هلال احمر، اظهار نمود: سازمان امداد و نجات پیشانی جمعیت هلال احمر است و بعنوان پیشتازترین سازمان قرار دارد.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از خبرگزاری ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ یعقوب سلیمانی با استقبال مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر وارد محوطه اداری و انبارهای پشتیبانی این سازمان در غرب تهران شد و از نزدیک از امکانات لجستیکی هلال احمر برای پاسخگویی به سوانح و بلایا بازدید کرد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر بامداد امروز با حضور در سازمان امداد و نجات این جمعیت، اولین بازدید خویش را از امکانات امداد زمینی و هوایی و انبارهای اقلام امدادی انجام داد.
وی اظهار داشت: تمامی مدیران و افرادی که مشغول فعالیت در جمعیت هلال احمر هستند بخصوص امدادگران و نجاتگران تلاش خویش را می کنند تا بهترین خدمات را به مردم عرضه نماید و تمام این تلاش ها برای انجام اهداف جمعیت هلال احمر است.
دبیر کل جمعیت هلال احمر بیان نمود: همه باید با یک همدلی در جهت افزایش اهمیت اجتماعی جمعیت هلال احمر تلاش نماییم. سلیمانی افزود: جمعیت هلال احمر همانند سایر نهادها و دستگاه ها گرفتار مشکلاتی است اما می بایست این مشکلات را اولویت بندی کرده و با یاری و کمک خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر آنرا حل نماییم. این مقام مسئول اظهار داشت: در آستانه یکصدمین سالگرد جمعیت هلال احمر هستیم و این یک فرصت استثنایی است؛ می بایست از این فرصت ها استفاده تا ظرفیت اجتماعی هلال احمر را بالاتر ببریم.


سلیمانی افزود: هدف از بازدید سازمان امداد و نجات آشنایی بیشتر با این سازمان بود و از تمامی زحمتکشان عرصه امداد و نجات در جمعیت هلال احمر تشکر می کنم.
سلیمانی بعد از بازدید انبارها، خودرو های سنگین و سبک امداد و نجات و همینطور بالگردها و آشیانه هلیکوپتری هلال احمر به اتاق (EOC) مرکز کنترل و هماهنگی عملیات رفت و در آنجا با ارتباط رادیویی با مدیران عامل جمعیت های هلال احمر سیستان و بلوچستان و کرمان از زحمات امدادگران و نجاتگران این استان ها برای امدادرسانی به سیل زدگان در هفته گذشته قدردانی و تشکر کرد.


منبع:

5.0 / <5
898
1400/10/28
17:01:00
تگهای خبر: امداد , خدمات , دستگاه , هلال احمر
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
آزمایشگاه رادین