3864 تماس مزاحمت تلفنی با اورژانس تهران در یک هفته

3864 تماس مزاحمت تلفنی با اورژانس تهران در یک هفته

آزمایشگاه رادین: سرپرست مرکز اورژانس تهران از ثبت 15 هزار و 789 ماموریت طی هفته گذشته در مرکز اورژانس تهران آگاهی داد و اظهار داشت: 3864 تماس مزاحم با این مرکز ثبت گردید که این میزان نسبت به هفته گذشته 1000 تماس مزاحم بیشتر بوده است.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از خبرگزاری ایرنا، یحیی صالح طبری درباره حوادث هفته گذشته (۱۹ تا ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰) گفت: در طول این مدت در مجموع ۱۵ هزارو ۷۸۹ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران ثبت گردید که در پی این ماموریت ها چهار هزار و ۲۷۷ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۱هزارو ۵۱۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس بهره مند شدند.
وی افزود: در طول این مدت ۴۸ هزارو ۳۸۹ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد، ۳۸۶۴ مورد تماسهای مزاحم با این مرکز بوده است. اورژانس تهران نسبت به هفته گذشته ۱۰۰۰ تماس مزاحمت بیشتر دریافت کرده است.


طبری اضافه کرد: از مجموع ماموریت های ثبت شده در هفته گذشته، ۲ هزار و ۲۷۴ مورد حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۲۴۵ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.
وی توضیح داد: در این بازه زمانی ۱۵ نفر نیز گرفتار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که این آمار نسبت به هفته گذشته بالا رفته همین طور اورژانس هوایی چهار سورتی پرواز داشته است.


منبع:

1401/01/29
08:53:18
5.0 / 5
769
تگهای خبر: خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
آزمایشگاه رادین