كمك ۳۰ میلیارد ریالی خیرین به بیمارستان موقوفه نورافشار

كمك ۳۰ میلیارد ریالی خیرین به بیمارستان موقوفه نورافشار

به گزارش آزمایشگاه رادین رئیس بیمارستان خیریه فوق تخصصی نورافشار وابسته به جمعیت هلال احمر از كمك ۳۰ میلیارد ریالی خیرین حوزه سلامت به این بیمارستان اطلاع داد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، سید بهمن سبحانی، با بیان این خبر اظهار داشت: این کمک به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی این بیمارستان از جانب خیرین انجام شده است.
وی اضافه کرد: این تجهیزات شامل یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۶ میلیارد ریال و یک دستگاه سونوگرافی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال است.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با قدردانی از حمایت های همیشگی خیرین و نیکوکاران از فعالیتهای درمانی و کمک به ارتقاء سطح عرضه خدمات به بیماران نیازمند این بیمارستان اضافه کرد: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به علت عرضه خدمات خیریه؛ عام المنفعه و مجانی برای کودکان دارای اختلال ذهنی ـ حرکتی، همواره از جانب خیرین حوزه سلامت مورد توجه قرار می گیرد.
سبحانی با تقدیر ویژه از خیرین نمونه کشوری و همینطور همراهی و پیگیری های مجدانه سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، به منظور خرید این ۲ دستگاه پراهمیت برای بیمارستان اضافه کرد: این بیمارستان با تخصیص تعرفه خیریه به بیماران رجوع کننده می تواند بستری مناسب برای فعالیتهای خیرخواهانه سایر خیرین نوع دوست باشد.



5.0 / <5
1742
1399/05/22
22:20:39
تگهای خبر: بیمارستان , پزشك , پزشكی , خدمات
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
آزمایشگاه رادین