۳ علت عمده مراجعه حجاج به پزشکان در سرزمین وحی

۳ علت عمده مراجعه حجاج به پزشکان در سرزمین وحی

آزمایشگاه رادین: آزمایشگاه رادین: رییس جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به فراهم کردن امکانات پزشکی برای حجاج کشورمان در سرزمین وحی، در عین حال مشکلات اسکلتی_عضلانی، سرماخوردگی ناشی از تفاوت دمای داخل و خارج از هتل و مشکلات گوارشی را سه علت عمده مراجعه حجاج به مراکز درمانی خواند.


پیرحسین کولیوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برقراری سلامت کامل حجاج ایرانی، اظهار داشت: خدمت رسانی همچنان ادامه دارد و گروههای پزشکی ما که آنجا حضور دارند و چه در مجموعه هتل ها و چه در بیمارستان ها، در حال خدمت رسانی با بهترین امکانات هستند.
وی درباب نحوه همکاری عربستان با جمعیت هلال احمر ایران، اشاره کرد: همکاری هلال احمر و وزارت بهداشت سعودی با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که مسئولیت پزشکی حجاج را به عهده دارد، مناسب می باشد و رضایت داریم.
او درباره ی عمده مشکلاتی که سبب مراجعه حجاج به مراکز درمانی می شود، بیان کرد: عمده مشکلات اسکلتی _ عضلانی، سرماخوردگی ناشی از تفاوت دمای داخل و خارج از هتل و مشکلات گوارشی است.
کولیوند اضافه کرد: از روز سوم خرداد ماه و همزمان با اعزام حجاج به عربستان، ارائه خدمات پزشکی لازم در مجموعه های درمانی هلال احمر در مکه و مدینه در حال انجام می باشد. تمام بخش های بیمارستان تخصصی هلال احمر در مکه مکرمه نیز فعال است و متخصصان درحال ارائه خدمت به زوار هستند. در موارد بستری نیز اقدامات لازم تحت نظر پزشکان برای بیماران به انجام می رسد.
وی اشاره کرد: جهت برگزاری ایمن مراسم حج، کادر درمان هلال احمر سلامت زوار را بصورت مستمر کنترل می کنند.



5.0 / <5
490
1402/03/24
12:12:27
تگهای خبر: بهداشت , بیمارستان , پزشك , پزشكی
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
آزمایشگاه رادین