کاهش کرونایی های استان سمنان

کاهش کرونایی های استان سمنان

آزمایشگاه رادین: سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کاهش موارد بستری کرونا در این استان به هفته ای یک نفر آگاهی داد.


دکتر کامران قدس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در دو هفته اخیر دو بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی مبتلاشدن به کووید۱۹ در دو هفته اخیر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اضافه کرد: از شروع بروز و شیوع بیماری کرونا تا حالا ۶۳ هزار و ۵۵۹ مورد مثبت بیماری کرونا برمبنای معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.
وی اشاره کرد: در دو هفته اخیر و از ۱۷ لغایت روز گذشته ۳۱ خرداد ماه برمبنای معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و بدین سان مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از شروع بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا حالا به ۱۲هزار و ۶۴۹ نفر رسیده است.
وی ادامه داد: همین طور در طول این مدت ۵۰ هزار و ۹۱۰ بیمار نیز در شهرستان های شش گانه تحت پوشش دانشگاه بصورت سرپایی شناسایی شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار داشت: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از شروع بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱ هزار و ۴۱۴ نفر رسید.




منبع:

5.0 / <5
571
1402/04/01
20:06:53
تگهای خبر: بهداشت , بیمارستان , بیماری , پزشك
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
آزمایشگاه رادین