با هدف جمع آوری داروهای مازاد صورت گرفت

برگزاری ایستگاه های مرهم زائر توسط هلال احمر در تاسوعا و عاشورای حسینی

برگزاری ایستگاه های مرهم زائر توسط هلال احمر در تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش آزمایشگاه رادین، رئیس سازمان داوطلبان از برگزاری ایستگاه های مرهم زائر در هیات مکتب الزهرا و ریحانه النبی(س) با همکاری داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران همزمان با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) اطلاع داد.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی ضمن اشاره به اعلام عمومی فراخوان پویش "مرهم زائر"، اظهار داشت: عموم مردم می توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه عرضه خدمات دارویی به زوار مراسم اربعین حسینی(ع) همکاری کنند و داروهای سالم و مازاد بر مصرف خویش را به شعب، خانه های هلال و پایگاه های این جمعیت در سرتاسر کشور تحویل دهند.
سلیمی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر همه ساله در مراسم اربعین حسینی (ع) خدمت به زوار را سرلوحه وظایف خویش قرار می دهد، اظهار نمود: بدین منظور، سازمان داوطلبان در چارچوب طرح ملی"مرهم زائر" و برای تأمین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز این مراسمِ جهانی و اجتماعِ انبوه، اعلامِ مشارکتِ عمومی کرده است.
وی ادامه داد: با عنایت به حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، با هماهنگی سازمان داوطلبان با مسؤلان و مداحان هیات مکتب الزهرا و ریحانه النبی (س)، ایستگاه های مرهم زائر برای جمع آوری داروهایی اهدایی مردم و خیرین و عزاداران، با همکاری داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران در ورودی های این هیئات برپا شد و تا اتمام ایام سوگواری دهه اول محرم به کار خود ادامه خواهند داد.
سلیمی خاطرنشان کرد: عمومِ هموطنان، خیرین و حامیانِ حقوقی در سرتاسر کشور هم می توانند در جهت مسئولیتِ اجتماعی خویش و همینطور خدمتِ دارویی و درمانی به زائرینِ اربعینِ حسینی (ع)، داروهای اهدایی خویش را با لحاظ نمودن شرایط خاص به تمام شعب شهرستانی، خانه های هلال و پایگاه های جمعیت هلال احمر تحویل نمایند.
رئیس سازمان داوطلبان در انتها اظهار داشت: داروهای اهدایی بعد از طی فرآیند تفکیک، برای انتقال به کشور عراق و توزیع در مراکز درمانی تحت نظارت جمعیت هلال احمر ایران، در اختیار مرکز پزشکی حج و زیارت این جمعیت قرار می گیرد.
انتهای پیان



منبع:

5.0 / <5
445
1402/05/06
18:16:20
تگهای خبر: پزشك , پزشكی , خدمات , دارو
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
آزمایشگاه رادین