هلال احمر ایران و صلیب سرخ ساحل عاج بر ارتقای سطح روابط تاكید نمودند

هلال احمر ایران و صلیب سرخ ساحل عاج بر ارتقای سطح روابط تاكید نمودند

آزمایشگاه رادین: کریم همتی در دیدار با رئیس جمعیت صلیب سرخ ساحل عاج اصرار کرد که این نهاد بشردوستانه برای ارتقای سطح روابط خود با صلیب سرخ ساحل عاج تلاش خواهدنمود.


به گزارش سه شنبه شب ایرنا از جمعیت هلال احمر، رئیس جمعیت هلال احمر ایران در مسافرت به کشور ساحل عاج امروز با رئیس جمعیت صلیب سرخ این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
دالئوس با ابراز خوشی از حضور رئیس جمعیت هلال احمر ایران در ساحل عاج اظهار داشت: دو جمعیت ملی دارای روابط گسترده و خوبی هستند، از کمک ها و زحمات جمعیت هلال احمر ایران جهت راه اندازی مرکز پلی کلینیک در شهر ابیجان ساحل عاج از سال ۲۰۰۳ تا حالا تقدیر و تشکر می کنم.
وی با قدردانی از کمک های هلال احمر ایران، اضافه کرد: برای ما موجب افتخار است که جمعیت هلال احمر ایران بعنوان یکی از شرکای کاری مهم و قدیمی با ساحل عاج همکاری دارد و جزء معدود کشورهایی است که به ارائه خدمات انسان دوستانه می پردازد.
همتی نیز در این دیدار با تشریح کارهای جمعیت هلال احمر در داخل و خارج از کشور، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر ایران در ۱۰ ماه گذشته برای مقابله با ویروس کووید۱۹ کوشش های بسیاری کرده است.
وی با اشاره به بازدید خود از درمانگاه و مرکز پلی کلینیک تخصصی ایران در این کشور، اضافه کرد: اقدامات لازم برای نوسازی تجهیزات این درمانگاه و همین طور ارائه خدمات تخصصی در این مرکز باید صورت گیرد.
به گفته همتی این نهاد بشردوستانه برای ارتقای سطح روابط خود با صلیب سرخ ساحل عاج تلاش خواهدنمود.
در این دیدار قرار شد دو جمعیت ملی علاوه بر همکاری مشترک در زمینه های آموزش و امداد و نجات، همکاریهای بین المللی خودرا در سطح فدراسیون جمعیت های بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر گسترش و ارتقا دهند.



منبع:

0.0 / <5
1247
1399/10/25
20:02:21
تگهای خبر: آموزش , امداد , خدمات , درمان
X
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
آزمایشگاه رادین