پورابراهیمی:

از هزینه كرد یك میلیارد یورو برای مقابله با كرونا گزارش بدهید

از هزینه كرد یك میلیارد یورو برای مقابله با كرونا گزارش بدهید

به گزارش آزمایشگاه رادین رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مجوز رهبری معظم انقلاب برای اختصاص یک میلیارد یورو به ستاد ملی مبارزه با کرونا، از رئیس جمهور خواست در مورد هزینه کرد این مبلغ گزارش ارائه نماید.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر راه اظهار داشت: بر مبنای سفری که به منطقه داشتید، لازم است در صدور مجوز مرکز لجستیک بندر خشکی تسریع شود، با عنایت به ظرفیت های اقتصادی مرکز استان کرمان برای کمک به اقتصاد کشور در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.
وی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: یک میلیارد یورو بر مبنای مجوزی که از مقام معظم رهبری دریافت شد در ستاد مبارزه با کرونا هزینه شده است هیچ اطلاعاتی در این خصوص وجود ندارد، رئیس جمهور با تسریع زمانی نسبت عرضه گزارش عملکرد در این خصوص اقدام نماید، همینطور نسبت به تعیین تکلیف پرستاران و کادر درمان در این عرصه عمل شود.
پورابراهیمی خطاب به وزیر نیرو بیان نمود: از دو سال قبل درمورد مبحث تأمین آب آشامیدنی کرمان با شما مذاکره کردیم و مقرر شد آب از خلیج فارس به کرمان اختصاص پیدا کند، شرکتهای مسئول هم موافقت کردند شما هم موافق بودید ولی چرا معاونان وزارت نیرو کارشکنی می کنند؟ دلیل عدم رعایت حقوق اولیه مردم برای تأمین آب آشامیدنی چیست؟ وضعیت آب آشامیدنی شهر کرمان مناسب نمی باشد، سریع تر مجوز در ارتباط با تخصیص آب از منابع آبی خلیج فارس صادر شود.




منبع:

0.0 / <5
1400
1399/11/28
16:02:13
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , پرستار , پرستاران
X
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
آزمایشگاه رادین