تاكید بر حفظ آمادگی امدادگران در پایگاه های امدادی

تاكید بر حفظ آمادگی امدادگران در پایگاه های امدادی

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت، حفظ آمادگی امدادگران باید از با اهمیت ترین موضوعات مورد توجه همکاران و مسئولان سازمان امداد ونجات باشد.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از ایرنا از جمعیت هلال احمر، محمدحسن قوسیان مقدم در نشست با همکاران و مسئولان سازمان امداد و نجات جمعیت، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، علت حضور خود در این سازمان را تقدیر از زحمات شبانه روزی همکاران و امدادگران هلال احمر در سراسر کشور هم در عملیات امداد و نجات سال ۹۹ و هم طرح امداد و نجات نوروز ۱۴۰۰ اعلام نمود.
وی اشاره کرد: حفظ آمادگی امدادگران باید از با اهمیت ترین موضوعات مورد توجه همکاران و مسئولان سازمان امداد و نجات باشد. مدیران هلال احمر هم با همفکری و هم اندیشی تلاش کنند تا امکانات و نیازهای اولیه برای امدادگران که به شکل داوطلبانه و فداکارانه با ما همکاری دارند در پایگاه های امدادی فراهم باشد چونکه امدادگران هلال احمر تنها هزینه ایاب و ذهاب دریافت می کنند و ما وظیفه داریم هر کمکی که می توانیم به امدادگران داشته باشیم.
قوسیان مقدم بر لزوم حفظ و نگهداری تجهیزات امدادی و ناوگان هلال احمر بعنوان بیت المال نیز اصرار کرد و اظهار داشت: در هلال احمر، هم باید تجهیزات به روز داشته باشیم و هم وظیفه داریم از تجهیزات موجود به درستی نگهداری نماییم.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید براینکه کارهای جمعیت هلال احمر محدود به خدمات امدادی نیست، اضافه کرد: ما منتظر حادثه نمی مانیم و در تمام زمینه ها برای کمک به مردم فعال هستیم و تسکین آلام بشری از اصول اساسی هلال احمر بعنوان نهادی بشردوستانه است.
وی همین طور با تاکید مجدد بر فعالیت ایثارگرانه و داوطلبانه در جمعیت هلال احمر و در پاسخ به سوالی درباب واکسیناسیون امدادگران جمعیت اظهار داشت: بعنوان دبیرکل جمعیت هلال احمر باوجود اینکه سال قبل به بیماری کرونا مبتلا شدم، هنوز واکسن نزده ام و تا تمام مردم ایران واکسن نزنند واکسن نخواهم زد. معنای واقعی ایثار این است. در جبهه جنگ تحمیلی هم وضع به همین شکل بود. خط مقدم عوض نشده و امدادگران، همان بسیجیان جبهه جنگ بوده و همچون عضو بسیجی در جنگ تحمیلی، در حال تلاش و خدمت به مردم کشورند.
دبیرکل و سخنگوی جمعیت هلال احمر در ادامه ابراز امیدواری کرد که با گشایشی که ایجاد شده، سال ۱۴۰۰ از نظر اعتبارات مالی، سال خوبی برای هلال احمر باشد.
قوسیان مقدم همین طور از همکاران حوزه امداد هوایی هلال احمر در سازمان امداد و نجات نیز قدردانی نمود و اظهار داشت: در بحث امداد هوایی از دوستانی که در یک سال قبل به ما اضافه شدند تشکر می کنم. دغدغه همکاران ما مراقبت و نگهداری از ناوگان امدادی هلال احمر و استفاده بهینه از این تجهیزات بوده و بالگردهای امدادی جمعیت اورهال شدند.
وی ضمن تشکر مجدد از زحمات همه همکاران و امدادگران، اضافه کرد: هرکدام از اداره کل ها و معاونت ها در جای خود برنامه ۱۴۰۰ را پیگیری کند تا در آخر سال ۱۴۰۰ با تخصیص اعتبارات انجام شده، کارنامه درخشان و مناسبی در تمام حوزه ها و همین طور حوزه امداد و نجات داشته باشیم.



5.0 / <5
1402
1400/01/19
23:10:39
تگهای خبر: امداد , بیماری , خدمات , هزینه
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
آزمایشگاه رادین