رئیس جمعیت هلال احمر:

توجه به بازاریابی و تحقیق و توسعه در دستور کار شرکت های هلال احمر قرار گیرد

توجه به بازاریابی و تحقیق و توسعه در دستور کار شرکت های هلال احمر قرار گیرد

به گزارش آزمایشگاه رادین رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به ضرورت ماندگاری و کارآمدی شرکت وابسته به هلال احمر اظهار داشت: توجه به «بازاریابی» و «تحقیق و توسعه» در دستور کار قرار گیرد.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از ایرنا، پیر حسین کولیوند دربازدید از شرکت نساجی هلال احمر با اشاره به اهداف و برنامه های این شرکت اظهار داشت: شرکت نساجی هلال احمر باید مستقل عمل کند و همانند شرکت های خصوصی موفق، برنامه ریزی و راهبری کنند.

وی با اعلان اینکه اصل هدف هلال احمر کسب سود از شرکت های وابسته اش نیست، اظهار داشت: اما باید به ماندگاری و کارآمدی شرکت توجه ویژه شود، محتوای پیام نوروزی مقام معظم رهبری نیز این مهم را در بر داشت.

کولیوند با اشاره به اینکه جدیت و تلاش مضاعف باید در سرلوحه کارهای شرکت قرار گیرد، اظهار داشت: باید بخش بازاریابی و بخش تحقیق و توسعه و حرفه ای در دستور کار قرار گیرد تا سهم خودتان را در بازار فروش محصولات نساجی پیدا کنید.
وی با اشاره به اهداف پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار داشت: برنامه علمی و عملیاتی برای تحقق اهداف این پیام باید برای شرکت نساجی هلال تدوین و تهیه شود.

کولیوند با اشاره به موقعیت وجایگاه هلال احمر ایران در فدراسیون بین المللی صلیب سرخ اظهار داشت: می توانیم از این ظرفیت خوب برای صادرات محصولات شرکت استفاده نمائیم.

برای اولین بار بود که این صورت گرفت و ربطی به بودجه های سالانه جمعیت هلال احمر ندارد. ظرف یک هفته و با سرعت این بودجه در اختیار ما قرار گرفته است.

وی سرعت بخشیدن به برنامه ها را ضروری دانست و اظهار داشت: باید برای عملیاتی شدن برنامه ها تلاش و کار ویژه انجام داد.

کولیوند بهره گیری از ظرفیت جدید برای فروش و تولید باکیفیت محصولات را ضروری ارزیابی کرد و اظهار داشت: فروش اینترنتی و بهره گیری از فضاهای جدید برای موفقیت شرکت بسیار لازم است.
حفظ سهم بازار
کولیوند از انجام برنامه ها و رایزنی های برای تولید محصولات شرکت های زیر مجموعه هلال احمر برای این جمعیت آگاهی داد و اضافه کرد: البته باید همیشه به این مهم توجه داشت که باید سهم خودتان را از بازار و حفظ کیفیت این محصولات، داشته باشید.

وی در ادامه توجه به بخش بازاریابی و تحقیق و توسعه را ضروری برای موفقیت شرکت نساجی هلال دانست و اضافه کرد: امیدواریم امسال با تولید و خلاقیت در تولید محصولات، کار ویژه ای صورت گیرد تا سود ده شده و شاهد تحول بزرگی شویم.

وی با اشاره به الگوی موفق جمعیت هلال احمر در زمینه بین المللی اظهار داشت: اکنون هلال احمر ایران جزو جمعیت های موفق و الگو معرفی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به موفقت الگو ایران برای واکسینه کردن ۵ میلیون مهاجر قانونی و غیر قانونی در ایران اظهار داشت: اگر شرکت نساجی نیز بتوانند تولیدات باکیفیت و مرغوب داشته باشد می تواند صادرات به دیگر جمعیت ها صادرات داشته و بعنوان الگویی موفق از طرف فدراسیون بین المللی صلیب سرخ به دیگر جمعیت ها معرفی شود.



منبع:

1401/01/10
12:30:02
5.0 / 5
891
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
آزمایشگاه رادین