کاهش ۱۹ درصدی شکایات از سازمان انتقال خون آزمایشگاه رادین: به گزارش آزمایشگاه رادین، معاون اجرائی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون اظهار داشت: میزان شکایات ثبت شده در سامانه سازمانی در مدت چهار ماهه اول امسال، 19 درصد کاهش داشته است. به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، حسین آقاجان زاده معاون اجرائی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون، اظهار داشت: در مدت چهار ماهه اول سال قبل ۱۱۲ شکایت در سامانه درج شده که این آمار در چهار ماهه سال جاری به ۹۴ مورد رسیده است. معاون دفتر بازرسی اشاره کرد: بیشتر شکایت های ثبت شده در سامانه کمتر از دو روز رسیدگی می شود ضمن این که کلیه تماسهای تلفنی نیز که از سراسر کشور و منطبق با پوسترهای نصب شده در مراکز اهدای خون دریافت می شود تا پایان وقت اداری همان روز و گاه در زمان حضور اهداکننده در مرکز اهدا پیگیری و موانع احتمالی مرتفع می شود. لازم به ذکر است رویکرد دفتر بازرسی در ستاد مرکزی سوق دادن مراجعین به سوی شکایات سیستمی بوده که علاوه بر پاسخگویی مستند، زمان نیز مدیریت شود. 5.0 / 5 243 1404/05/05 11:18:38 تگهای خبر: اهدای خون , سازمان انتقال خون , سیستم , مدیریت X این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط گزارش جدید سازمان جهانی بهداشت از شیوع سرخک تهرانی ها خون اهدا کنید بررسی وضعیت آب، فاضلاب و نور کلاس ها در بازرسی مدارس اشتباهی رایج درباره ی ویتامین D نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۷ بعلاوه ۲ ارسال نظر