رییس جمعیت هلال احمر:

روز جهانی داوطلب نوع دوستی در جامعه را ترویج می كند

روز جهانی داوطلب نوع دوستی در جامعه را ترویج می كند

به گزارش آزمایشگاه رادین رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی تصریح کرد: «روز جهانی داوطلب» فرصتی است برای ارج نهادن به خدمات چشم گیر داوطلبانی که با مسئولیت پذیری خود، حسّ خوب انسانیت و نوع دوستی را در جامعه ترویج می کند.


به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ کریم همتی در پیامی با تبریک روز جهانی داوطلب ابراز امیدواری که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع دوستی، شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه باشیم.
در این پیام تبریک آمده است: کار داوطلبانه با عشق عجین است. عشق خدمت به همنوعان. کار داوطلبانه حرکتی انسانی و متاثر از اخلاق معنوی است که جز با اخلاص، ایمان و شناخت متصور نیست و استمرار و تعمیق مشارکت اجتماعی در گرو حرکت وسیع و مستمر داوطلبانه نخبگان و خیرین و فعالان اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد: روزجهانی داوطلب، فرصتی است تا فعالیتهای داوطلبانه را توسعه دهیم و دولت ها را تشویق نماییم که از تلاشهای داوطلبان حمایت کنند و اقدامات آنان در جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار در سطح محلی، ملی و بین المللی باشد.
رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: روز جهانی داوطلب در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هم بهانه ای زیبا جهت تقدیر از کسانی است که بدون چشمداشت و تنها به واسطه وظیفه شهروندی و انسانی خویش فارغ از رنگ و نژاد و زبان برای ایثار و کمک به همنوع اعلام آمادگی کرده و در خط مقدم انسانیت حضوری فعال دارند.
همتی در این پیام صمیمانه این روز را به نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر که برای کمک و پشتیبانی از اقشار صدمه پذیر جامعه و کاهش آلام اجتماعی و در جهت توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور تلاش می کنند تبریک گفت و ابراز امیدوری کرد که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع دوستی و با توسعه همکاری نهادهای اجتماعی در کنار دولت، شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه باشیم.



منبع:

5.0 / <5
1474
1399/09/15
13:55:03
تگهای خبر: خدمات , هلال احمر
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
آزمایشگاه رادین